Felicitats, Marta!

Avui la meva amiga Marta celebra els seus 30 anyets! 


Ens vem conèixer ara fa uns 5 anys. De seguida ens vem fer i vem trobar punts comuns. Et vaig animar a apuntar-te a classes de Patchwork amb mí i així no ser la única més jove de 60 anys de la classe. Et va agradar, i molt. Ets molt perfeccionista i les teves labors sempre han estat excel·lents. Revisaves cada puntada, cada costura, cada fil. Aquesta afició comuna ens va acostar encara més i ens ha acompanyat durant tots aquests anys.
Durant tots aquests anys també hem viscut moments difícils i tristos i sempre he pogut comptar amb la teva ajuda i la teva amistat.
Has compartit amb mi moments molt feliços de la meva vida, com el naixement dels meus dos fills. I els has omplert de regals súper personalitzats. Hi podria dedicar una entrada en aquest blog amb totes les coses que els has fet: llençols, daus, estoig, botes de nadal...
M'agrada enviar-te un whats quan estic fent Patch i que tu em retornis un: m'agrada molt! és preciós!
M'agrada enviar-te un missatge i rebre en aquell mateix moment un teu dient-me exactament el mateix.
M'agrada compartir idees i trucs, millorar juntes.
I t'agraeixo moltíssim que m'animessis a obrir el blog de La Maduixeta i a donar-me les primeres nocions. En aquells moments els teus ànims em van donar l'empenta necessària!

A tu, súper amiga meva, et vull dedicar aquesta entrada d'avui. 
Per dir-te que t'estimo molt i que et desitjo una súper-feliç entrada als 30.     

 Felicitats, guapíssima! 



 

Comentarios

  1. Uauuuu...no sé ni què dir!! Que consti que m'he llegit aquesta entrada un munt de vegades...i les que ho tornaré a fer!!! Gràcies, Paola, per tot el que dius!!! Tinc molta sort de tenir-te al meu costat...i per molts anys!!! Hem compartit molts moments, com tu dius, i sóc molt feliç de poder-ho fer! Em vas animar a començar a fer patch...i mira si em va agradar!!!! Gràcies!!!! Per tot!!!!
    Un petó molt i molt gran!!!!!

    ResponderEliminar
  2. De res,guapi!!! Espero que tinguéssis un molt bon dia i que ens trobem aviat per a cosir juntes!!! Una abraçada molt forta!!! Muuuuuakkkkk

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Un nou repte!!!

Tornem de vacances amb les piles carregades!!!