Un regal per a la Yolanda!

 La meva amiga Yolanda ha passat uns dies difícils i vaig pensar que potser un regal de La Maduixeta l'animaria...així que vaig agafar una roba plastificada que vaig comprar a Milan i li vaig cosir una bossa de platja com la que vaig fer als meus sogres.
La dels sogres era blava i aquesta és la mateixa roba però en vermell...m'agrada molt el vermell, m'he guardat l'últim trosset de roba per a fer-me una per a mí! D'aquí a poquet  marxem a la platja!!!

Avui mateix la Yolanda ha anat a la platja i m'ha enviat aquesta foto...és que és molt agraida la noia! ;-)

Comentarios

  1. Super agraïda, però no m'estranya amb aquest regal tan bònic . T'ha quedat genial. ;)

    ResponderEliminar
  2. Maquíssima, noia!!! Tot i que ja t'ho havia dit ;).
    Petonets!!! Grans, grans, grans!

    ResponderEliminar
  3. Una monada! m'encanta, les teles i el disseny, t'ha quedat SÚPER!

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Un nou repte!!!

Tornem de vacances amb les piles carregades!!!