Un nou repte!!!

Una mama de la llar em va demanar una bata per a la seva filla Gala, que començava P-1. Una bata???, li vaig dir jo. Jo no en sé de fer bates!!! Però parlant parlant em va agafar el gusanillo, vaig anar a comprar les teles i a l'estiu, amb calma i amb la meva sogra al costat, vaig ser capaç de cosir la meva primera bata!!! Estava tan contenta amb el resultat que vaig penjar la foto al facebook de La Maduixeta.
Al cap de poc van començar a arribar missatges de comandes de bates...en total? 7 bates!!! cadascuna única i personalitzada. Crec que les seves propietàries estan ben contentes amb el resultat! Moltes gràcies per la vostra confiança!



Comentarios

  1. Ja m'agradaria a mi haver tingut una bata així de maca quan era petita!!!! Així que no m'estranya que estiguin contentes les 'mames'. Felicitats, maduixeta ;)!!
    Un petonàs!!!

    ResponderEliminar
  2. El resultat ha estat increible!! La primera bata de la Gala sempre serà especial gràcies a la teva passió per cosir!! Felicitats per la bona feina!!!
    Glòria ( mama de la Gala)

    ResponderEliminar
  3. ostres si que es un repte si, aixo de fer bates....t'han quedat super maques! jo fa la tira que ho tinc a coses pendents.....i al final li vaig haver d comprar al Liam......;(
    felicitats!

    maria

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

Tornem de vacances amb les piles carregades!!!